Siekany drobiowy

Takich siekanych drobiowych na blogu już jest kilka..tzn.takie same to one nie są ..bo te są bez żadnych dodatków takich jak papryka, cebula, ser , nawet z braku mąki ziemniaczanej była zwykła pszenna.
  •  1 pierś z kurczaka
  • vegeta do mięs
  • sól
  • 2-3 jajka
  • 3 łyżki mąki ziemniaczanej [ ja akurat nie miałam i dałam pszenną]
  • 1-2 łyżki śmietany
  • koperek suszony
Mięso z kurczaka pokroić, wymieszać z vegetą.Jajka roztrzepać , dodać majonez, mąkę , śmietanę i przyprawy.Wymieszać, dodać mięsko z kurczaka i ponownie wymieszać.Odstawić do lodówki na około 1 godzinę.Łyżką nabierać porcje ciasta z kurczakiem i kłaść na rozgrzany olej .Smażyć z obu stron na złoty kolor.



Komentarze

  1. Hej, świetny przepis. Dziękuje bardzo za dostarczenie go, zdecydowanie będe musiała go przyrządzić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.