Zupa ogórkowo-kalafiorowa

Kolejna zupka..tym razem ogórkowa z dodatkiem kalafiora..
  • bulion
  • 1-2  marchewki
  • kilka ziemniaków
  • kawałek kalafiora
  • kilka ogórków kiszonych
  •  śmietana 18%
  • koperek 
  • sól, pieprz
  • listek, ziele
Marchew obrać i pokroić, ogórki zetrzeć na tarce, ziemniaki obrać i pokroić w kostkę,kalafiora podzielić na różyczki.Do bulionu dodać marchewkę, ziemniaki i przyprawy. Gotować, gdy warzywa będą półtwarde różyczki kalafiora.Pod koniec dodać starte ogórki,gotować do miękkości. Dodać śmietanę,doprawić do smaku.


Komentarze

  1. Idealna zupka na pierwsze danie dla moich domowych łasuchów kiedy na drugie są naleśniki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry. Dzisiaj wymysliłam sobie zupę kalafiorowo-ogórkową i pomyślałam, że pewnie nikt takiej nie robił, a wtedy trafiłam na ten przepis:)) Super, dzieki i pozdrawiam. Niech żyje kreatywność.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz... Pozdrawiam i zapraszam ponownie.....
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga ? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie..a umieszczę je w galerii.