Kartoflanka ze zrazami

Prosta i na dodatek pyszna zupka.Chyba pierwszy raz gotowałam zupkę w wolnowarze, w sumie to ona sama się gotowała.Późnym wieczorkiem zrobiłam zrazy , przełożyłam je do wolnowaru , ustawiłam i poszłam spać.Rano dodałam pokrojone ziemniaki ,"wybyłam" z domu a jak wróciłam to zupka była już gotowa.
Zrazy
  • kilka plastrów polędwicy wieprzowej
  • troszkę mielonego mięsa
  • domowa vegeta
  • musztarda
  • susz warzywny lub pokrojona włoszczyzna
  • listek, ziele
  • sól
  • koperek
Mięso pokroić na plastry i rozbić.Posypać wegetą, posmarować musztardą.Na każdy plaster mięsa kłaść mięso mielone [ wcześniej doprawione].Zwijać roladki i spiąć wykałaczką.Wodę z warzywami i przyprawami zagotować, dodać spięte zrazy i gotować [ ja gotowałam w wolnowarze ] prawie do miękkości zrazów.
Zupa
  • ziemniaki
  • koper
Do gotujących się, prawie miękkich zrazów dodać pokrojone ziemniaki i gotować do miękkości ziemniaków.Dodać koperek, doprawić w razie potrzeby.

Komentarze